اطلاعات کلی درب و پنجره آلومینیومی
آلومینیوم یک ماده سبک وزن و با استحکام بالا است که تقریباً در تمام جنبه های صنعت ساختمان سازی مدرن استفاده می شود. از درهای پاسیو در خانه ها گرفته تا دیوارهای پرده روی بلندترین آسمان خراش ها. پنجره ها و درب های آلومینیومی مواد انتخابی برای معماران و معماران در کاربردهای تجاری هستند و به طور فزاینده ای در بین صاحبان خانه محبوبیت دارند.

 

به دلیل خواص منحصر به فرد آلومینیوم، شکل پذیری فوق العاده ای دارد و می توان آن را خم کرد یا به طرح های معماری بی شماری تبدیل کرد. همچنین بسیار بادوام و در برابر خوردگی ناشی از آلاینده های صنعتی مدرن بسیار مقاوم است و به نگهداری طولانی مدت کمی نیاز دارد. طول عمر محصولات آلومینیومی به جای چند سال، در دهه ها اندازه گیری می شود.

محصولات پایدار
مسلماً آلومینیوم پایدارترین مصالح ساختمانی در جهان است و بسیار قابل بازیافت است. زمانی که استادیوم قدیمی ومبلی تخریب شد، 96 درصد آلومینیوم بازیافت و بازیافت شد.

فرآیند بازیافت آلومینیومی با کیفیت بالا ایجاد می کند که هیچ یک از خواص فیزیکی آلومینیوم اولیه را از دست نمی دهد و همچنین فقط 5٪ از انرژی لازم برای ایجاد آلومینیوم اولیه را مصرف می کند. به همین دلیل است که آلومینیوم به طور کلی به عنوان پایدارترین مصالح ساختمانی در جهان در نظر گرفته می شود.

پنجره ها و درب های قاب آلومینیومی گران تر از همتایان upvc خود هستند، با این حال ما همیشه خوشحالیم که همه گزینه های موجود را برای شما نقل قول کنیم تا بتوانید تصمیم نهایی را بگیرید.

ترمال بریک پنجره آلومینیومی
معرفی فناوری پلی آمید در سال های اخیر در و پنجره های آلومینیومی را به سطح جدیدی رسانده و پیشرفت های بزرگی در عایق حرارتی ارائه می دهد. بنابراین پنجره ها و درب های آلومینیومی شکسته حرارتی از یک مانع در این راه برای بهبود عایق و بهره وری انرژی استفاده می کنند. ترمال بریک در آلومینیوم مانعی است که تماس آلومینیوم با آلومینیوم را از داخل به بیرون پنجره می شکند. فناوری امروزی به این معنی است که سد حرارتی تا 1000 برابر کمتر از آلومینیوم گرما را هدایت می کند.

رنگ درب و پنجره آلومینیومی
با محبوب‌ترین رنگ‌های سفید، خاکستری (RAL 7016)، نقره‌ای، مشکی یا قهوه‌ای، پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی KJM راهی ایده‌آل برای زیباتر کردن خانه‌تان، صرف نظر از سبک، هستند. اگر مایلید از نمایشگاه پنجره ما در اندور، همپشایر دیدن کنید، خوشحال می شویم نمونه هایی از سیستم های آلومینیومی و طیف گسترده ای از رنگ های موجود را به شما نشان دهیم.

درب و پنجره های آلومینیومی ما عبارتند از:
در دسترس به عنوان تعمیر مستقیم (بدون فریم فریم)
یا می توان آن را با یک زیر قاب چوبی برای ظاهر کلاسیک ساخت
زیبا و دل انگیز
سیستم های آلومینیومی Sapa Crown
Alitherm Series 300 - 600 - 700 - 800
مطابق با بالاترین استاندارد برای نفوذ هوا و آب و یکپارچگی ساختاری
آلومینیوم خطوط دید باریک را ارائه می دهد
تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند و با جلوگیری از ورود صدا و گرما به خانه شما به راحتی و راحتی خانه شما می افزایند.
موجود در هر رنگ RAL
برنامه های تجاری کامل با سیستم خط فروشگاه ما در دسترس است

 

 

سوالات متداول پنجره های آلومینیومی
آیا پنجره های آلومینیومی بهتر از یو پی وی سی هستند؟

آلومینیوم ماده ای قوی تر از یو پی وی سی است. این اغلب در درب و پنجره های تجاری استفاده می شود زیرا به عنوان یک ماده بسیار بادوام تلقی می شود و می تواند زمان آزمایش را در موقعیت های استفاده بالا تحمل کند. پوشش پودری پنجره های آلومینیومی نیز بسیار بادوام است و برای تحمل برخی شرایط بسیار شدید طراحی شده است. در اکثر آزمایشات در دسته های مواجهه شدید زنده می ماند.

آیا پنجره های آلومینیومی خوب هستند؟

پنجره‌های آلومینیومی دارای قاب‌های نازک‌تری نسبت به uPVC هستند و می‌توانند پنجره‌های کریتال را که در ابتدا در سال 1884 توسط یک آهن‌فروش اسکس فرانسیس کریتال ساخته شد، تکرار کنند. خطوط دیدنی نازک با تغییرات مدرن ساختمان‌های صنعتی مطابقت دارد و پنجره‌های بزرگ‌تر را زمانی که نما نمی‌خواهد مبهم بماند یا حداکثر نور در خانه مورد نیاز است جذاب‌تر می‌کند. علم می‌گوید که پنجره‌های آلومینیومی به دلیل شکستگی حرارتی در اکستروژن، سطح صدا را کمی کاهش می‌دهند

مزایای پنجره های آلومینیومی چیست؟

سازگار با محیط زیست

پنجره های آلومینیومی سازگار با محیط زیست هستند. آلومینیوم به طور نامحدود قابل بازیافت است، بنابراین وقتی آن را بازیافت می کنید، آلومینیوم جدید با کیفیت بسیار بالایی ایجاد می کند. فرآیند بازیافت حدود 5 درصد از انرژی مورد نیاز برای ایجاد ماده اولیه را مصرف می کند.

آسان تمیز میشود

تمیز کردن آلومینیوم راحت تر از پنجره های یو پی وی سی است زیرا الکتریسیته ساکن کمتری دارند، بنابراین گرد و غبار را جذب نکنید. یک پاک کردن ساده با آب گرم و صابون تمام چیزی است که لازم است

چارچوب کوچک

پنجره های آلومینیومی به مراتب حجم کمتری نسبت به قاب های uPVC دارند، اگرچه به طور قابل توجهی گران تر هستند.

زندگی طولانی

آلومینیوم یک ماده بسیار بادوام است، عمر پنجره های شما بیشتر به پوشش پودری بستگی دارد تا خود ماده واقعی.

تنها مشکل واقعی آلومینیوم این است که رسانای بهتری است، بنابراین در ماه‌های زمستان سردتر و در تابستان گرم‌تر است.

قیمت یک پنجره آلومینیومی چقدر است؟

پاسخ به این سوال دشوار است زیرا متغیرهای زیادی برای تعیین قیمت وجود دارد. این شامل:-

اندازه پنجره
بازشوها و سبک پنجره
انتخاب شیشه - شیشه کم e 4 یا 6 میلی متر، شیشه مقاوم، شیشه لمینت، یا شیشه عایق صوتی stadip؟ اینها می توانند هزینه را تا 60 پوند در هر متر مربع تغییر دهند
سیستم‌های تجاری سنگین، کریستال‌های نازک مانند پنجره‌ها، قاب‌های استاندارد همه هزینه‌های متفاوتی دارند
فقط هزینه نصب شده یا عرضه
نقل قول آسان است، تنها چیزی که نیاز داریم یک عکس از پنجره(های) موجود و برخی از اندازه ها است. ما می توانیم در بیشتر موارد بدون مراجعه به منزل برای شما مشاوره و قیمت گذاری کنیم. شایان ذکر است که آلومینیوم می تواند 50 تا 90 درصد (این رقم با سیستم های میراثی بالاتر) از upvc باشد.