پنجره ریلی کشویی یک لنگه فقط یکی از لنگه ها به حالت کشویی باز می شوند و در پنجره کشویی دولنگه ،هر دو لنگه قابلیت باز و بسته شدن به صورت کشویی را دارند.شرکت تک پنجره از دو نوع پروفیل برای پنجره کشویی الیت استفاده می کند. پنجره کشویی ریلی از فیتینگ کمتری برخوردار است به همین دلیل در تولید آن و انتخاب پروفیل دوجداره مناسب و نوع یراق الات باید دقت شود.

بهتر است در پنجره کشویی از دو قاب متحرک بر روی یکدیگر استفاده نشود،زیرا قاب فوقانی با گذشت زمان در اثر فشار به قاب زیرین باعث می شود پنجره زیرین دچار فشار و آسیب شده و دیگر به راحتی باز نمی شود.

 

پنجره آلومینیومی کشویی و لولایی ارائه بهترین قیمت پنجره کشویی در اراک با بهترین کیفیت را از ما بخواهید. قیمت پنجره کشویی در استان مرکزی با توجه به جنس مواد اولیه به کار رفته در آن متفاوت است. پنجره آلومینیومی کشویی در زمره پنجره هایی دو جداره است که امروزه در صنعت ساختمان سازی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پنجره دوجداره کشویی در زمره پنجره هایی دو جداره است که امروزه در صنعت ساختمان سازی طرفداران زیادی پیدا کرده است. پنجره آلومینیومی نمای بیرونی زیبایی دارد. و به علت نگرفتن فضایی اضافی در منزل هنگام باز شدن باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد.

قیمت پنجره ریلی کشویی اراک

قیمت پنجره دوجداره ریلی کشویی بستگی به نوع بازشو پنجره دوجداره و نوع پروفیل (برمبنای وزن آن محاسبه میشود،پروفیل کشویی از پروفیل های دیگر بزرگتر است) و ارتفاع و عرض پنجره و نوع یراق پنجره دارد. قابل ذکر است که هزینه نوع شیشه دوجداره و حمل و نقل و هزینه نصب بر روی قیمت پنجره دوجداره ریلی کشویی اعمال شده است.قیمت پروفیل و یراق کشویی با توجه به تک حالته و دوحالته بودن پنجره دوجداره متفاوت می باشد.اما به طور کلی قیمت یراق کشویی کمی بیشتر از یراق پنجره تک حالته می باشد. استعلام قیمت پنجره دوجداره در اراک

 

مزایای پنجره کشویی نسبت به سایر پنجره ها :

1- پنجره کشویی نیاز به فضای کمتری برای باز و بسته شدن دارد و مناسب برای محیط های کوچک است.چرا که در محور افقی بصورت خطی باز و بسته می شود.
2- پنجره ریلی برای آشپزخانه هایی که نیاز به تهویه بیشتری دارد و همچنین خانه هایی که بالکن کوچکی دارد و اتاق خواب و مطبخ و همچنین حمام و اتاق خواب مناسب است.(حداقل عرض برای پنجره کشویی ریلی در هر مکان 2 متر می باشد.)
3- پنجره کشویی امکان نصب توری ثابت و پلیسه را دارد.
4- درب و پنجره مناسب برای فضاهای کوچک
5- نسبت به ارتفاع و عرضی که برای نصب اشغال می کند،دارای فضای دسترسی مناسبی به بیرون است.
6- عیب پنجره با باز شو بصورت کشویی نسبت به پنجره های دیگر این است که به تعمیر و نگه داری بیشتری نیاز دارد.