پنجره های دوجداره یو پی وی سی برای خانه عالی هستند زیرا مزایای شیشه دوجداره را با مزایای یو پی وی سی به عنوان قاب پنجره شما ترکیب می کنند. نه تنها در هزینه خود صرفه جویی می کنید، بلکه جایگزینی با تعمیر و نگهداری کم و سازگار با محیط زیست را نیز انتخاب خواهید کرد.

عایق - شاید بزرگترین مزیت

وقتی صحبت از شیشه دوجداره می شود، ممکن است از خواص عایق عالی آن آگاه باشید. این به این دلیل است که از دو صفحه شیشه ای تشکیل شده است که بین آنها یک شکاف وجود دارد که با هوا یا گاز غیر سمی دیگری پر شده و سپس به طور هرمتیک مهر و موم شده است (بنابراین هوا به هیچ وجه نمی تواند از آن عبور کند). فاصله بین شیشه ها می تواند از 6 میلی متر تا 20 میلی متر باشد و هر چه این فاصله بیشتر باشد، شیشه دوجداره برای عایق کاری موثرتر است. شیشه دوجداره برای پنجره ها مهم است زیرا پنجره های استاندارد نقطه ضعف عایق هر خانه هستند، زیرا شیشه های تک جداره واقعا گرما را هدایت می کنند -

در زمستان آن را بیرون می دهند و در تابستان اجازه می دهند وارد شوند.

 شیشه دوجداره از انتقال گرما جلوگیری می‌کند، بنابراین اتلاف و افزایش گرما به شدت کاهش می‌یابد، فضای داخلی خانه شما را بسیار راحت‌تر نگه می‌دارد و در هزینه‌های گرمایش و سرمایش شما صرفه‌جویی می‌کند. 

خود پنجره‌های یو پی وی سی دارای چندین محفظه درون قاب هستند که هر محفظه با هوا پر شده است. این به جلوگیری از ورود و خروج گرما به خانه کمک می کند. آنها همچنین به خوبی جوش داده می شوند (جوش فیوژن) به منظور ایجاد مقاومت عالی در برابر نشتی.

طیف گسترده ای از رنگ ها برای ویندوز دو جداره upvc موجود است

یکی دیگر از مزایای بزرگ پنجره های دوجداره upvc، انتخاب های بسیار زیادی است که شما دارید. پنجره های دوجداره یو پی وی سی در انواع مختلفی از پنجره ها از جمله پنجره های کشویی، سایبان، محفظه، کج و چرخش، کج و کشویی و پنجره های ثابت و غیره موجود می باشد .

علاوه بر طیف وسیعی از گزینه‌ها در سبک‌های پنجره، می‌توانید از میان طیف وسیعی از رنگ‌ها نیز انتخاب کنید. رنگ‌های استاندارد سفید هستند، اما می‌توانید خاکستری، رنگ‌های چوبی و غیره را نیز پیدا کنید. به طور کلی، پنجره‌های UPVC مانند چوب رنگ‌شده یا لکه‌دار به نظر می‌رسند، بنابراین ظاهری بسیار جذاب می‌دهند.

پنجره های  uPVC دارای ماندگاری طولانی و نگهداری کم هستند

نکته دیگری که باید در مورد پنجره های uPVC در نظر بگیرید دوام باورنکردنی آنها است. این پنجره‌ها زنگ نمی‌زنند، پوسیده نمی‌شوند یا تاب نمی‌خورند. آنها مقاومت عالی در برابر آتش دارند. آنها اثبات موریانه هستند. 

آنها می توانند در برابر اثرات مخرب آب و هوا (خورشید، باد و باران) مقاومت کنند. و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند. این بدان معنی است که شما می توانید آنها را تقریباً در هر مکانی، حتی مناطقی با سخت ترین شرایط، بدون ترس از آسیب سریع پنجره ها استفاده کنید. بهتر از همه، تنها نگهداری مورد نیاز تمیز کردن گاه به گاه است - رنگ آمیزی و موارد مشابه هرگز ضروری نیست.